Julijski pohod na Triglav

V petek, 29.7.2016 in soboto 30.7.2016, smo izpeljali dvodnevni pohod na Triglav. Lahko bi mu rekli poletni pohod, saj so trije naši člani vrh Triglava osvojili že letos marca v zimskih razmerah.

Pot se je začela v petek ob 3.00 uri zjutraj izpred šole v Cirkulanah, se nadaljevala v Muretince, Ptuj in Gaj pri Pragerskem in ekipa, posedena v tri prevozna sredstva, je bila kompletna. Odpeljali smo se v dolino Krme in začeli pohod do planinskega doma Planika. Planirano pot  smo nekoliko spremenili zaradi del na planinski poti Kredarice – Mali Triglav – Triglav. Zaradi tega se je naša skupna pot, za kaki dve uri švicanja, podaljšala.

Vzpon do vrha Triglava je potekal od planinske koče Planika. Z vrha Triglava, ki smo ga uspešno in varno osvojili, smo se vrnili po isti poti. Sledila je pot od Planike do koče na Kredarici in od tod do Staničevega doma, kjer smo prenočili.

Seveda pa ob Aljaževem stolpu nismo pozabili »krstiti« letošnjih prvopristopnikov, narediti kakšne spominske fotografije in predvsem uživati v tistem občutku, ki ga lahko doživiš le na vrhu naše najvišje gore.

Triglav 2016

Slika zgoraj: Ob Aljaževem stolpu. Na sliki manjka Božo, ki nas je verjetno fotografiral. Če ima kdo sliko na kateri smo vsi, mi jo naj prosim pošlje.

Zvečer in ponoči smo uživali gostoljubje Staničevega doma, naslednje jutro pa je sledila pot nazaj v dolino in proti domu.

Pot v dolino do vozil se je iztekla v pričakovanem času, kako dolgo bo trajala vožnja domov pa je bila uganka. Vedeli smo, da bo vožnja, zaradi obiska predsednika Ruske federacije Vladimira Putina, potekala po obvoznih cestah. Pa se je vse dobro izteklo in dokaj hitro smo bili v prijazni restavraciji Gitadela, kjer smo z odličnim kosilom nadoknadili izgubljeno energijo.

Slike iz pohoda

Ta vnos je bil objavljen v Pohodi in potepi. Zaznamek za trajno povezavo.